forum.apoel.net

Τώρα είναι 21 Οκτ 2017, 08:22

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες





Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 89 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: XΟΡΗΓΟΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Ιούλ 2009, 14:51 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 06 Απρ 2005, 04:28
Δημοσιεύσεις: 5635
Ο ΝΕΟΣ ΧΡΥΣΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ



ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟΕΛ..... Η Abacus με ιδιαίτερη χαρά ανακοίνωσε, σε κοινή συνέντευξη τύπου, την συμφωνία χορηγίας της ποδοσφαιρικής ομάδος του ΑΠΟΕΛ για τα επόμενα 3 χρόνια. Με τη συμφωνία αυτή η Abacus αποτελεί από σήμερα το Χρυσό Χορηγό της ομάδας, και το λογότυπο της θα κοσμεί το πίσω μέρος του αθλητικού υλικού του ΑΠΟΕΛ, συμπεριλαμβανομένου της δοξασμένης γαλαζοκίτρινης φανέλας. Καθιστά επίσης την Abacus, το 2ο μεγαλύτερο χορηγό του ΑΠΟΕΛ, και ένα από τους μεγαλύτερους υποστηρικτές του Κυπριακού ποδοσφαίρου.


Η συνέντευξη τύπου πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Monte Cristo Lounge στο κέντρο της Λευκωσίας, παρουσία στελεχών της Abacus, εκπροσώπων του ΑΠΟΕΛ καθώς και του προέδρου, προπονητή και παικτών της ομάδας που ευχαρίστησαν την Abacus για την υποστήριξη της.

Η Abacus με αυτή τη κίνηση επισφραγίζει την πολύ καλή σχέση της με τον ΑΠΟΕΛ και την άκρως επιτυχημένη μέχρι σήμερα πορεία του οργανισμού. Παράλληλα, συνδέει εντονότερα πλέον το όνομα της με μια από τις ιστορικότερες ομάδες ποδοσφαίρου και ενισχύει ακόμα περισσότερο τον αθλητισμό, τομέα στον οποίο το προσωπικό και πελατολόγιο της εταιρείας παγκοσμίως έχει μεγάλη ευαισθησία, πάθος και παράδοση.

Ο κος Μιχάλης Γεωργίου, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Abacus δήλωσε χαρακτηριστικά: «Ήταν κοινή πεποίθηση όλων μας ότι αυτή είναι η κατάλληλη στιγμή να συνδέσουμε το όνομα μας με μια ομάδα που – όπως απέδειξε και στην πράξη - ασπάζεται τους ίδιους στόχους και τις ίδιες αρχές με την Abacus, δηλαδή το όραμα για την πρωτιά, την εντατική προσπάθεια και τη σκληρή δουλειά που οδηγεί στην καταξίωση. Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι για τη συμφωνία αυτή, ευχόμαστε καλή επιτυχία στην ομάδα και υποσχόμαστε να είμαστε κοντά της σε κάθε της βήμα».

Ο κος Μιχάλης Γεωργίου πρόσθεσε: «Το γεγονός ότι ως οργανισμός, η Abacus δεν προσφέρει υπηρεσίες σε τοπικές εταιρείες, δεν μας αφήνει αδιάφορους για τα κοινά του τόπου, σημαντικό και αναπόσπαστο κομμάτι των οποίων αποτελεί ο Αθλητισμός . Όπως πιθανόν να γνωρίζετε, η Abacus είναι από τις κορυφαίες εταιρείες στον τομέα Συμβουλευτικών Υπηρεσιών σε οργανισμούς Διεθνών Δραστηριοτήτων. Με πελάτες από περισσότερες από 40 χώρες, και μερικές από τις μεγαλύτερες πολυεθνικές εταιρείες στον κόσμο, η Abacus είναι αναμφίβολα ένας από τους σημαντικότερους οργανισμούς στη Κύπρο.

Επίσης είναι κοινώς αποδεκτό ότι η Abacus αποτελεί ένα από τους κορυφαίους εργοδότες στην Κύπρο. Με γραφεία σε Λευκωσία και Λεμεσό, η Abacus εργοδοτεί πέραν των 120 ατόμων, τα οποία προέρχονται από 15 και πλέον χώρες.»

Με τη σειρά του, ο πρόεδρος του ΑΠΟΕΛ κος Φοίβος Ερωτοκρίτου δήλωσε:

«Είναι με πολύ μεγάλη χαρά που καλωσορίζουμε την Abacus στην οικογένεια του ΑΠΟΕΛ, στο υψηλότατο αυτό χορηγικό επίπεδο. Μας τιμάει ιδιαίτερα η πρότασή της και μας γεμίζει ευθύνες για το μέλλον. Όταν ένας οργανισμός του βεληνεκούς της Abacus αποφασίζει να συνεργαστεί μαζί μας, είναι αναμφίβολα και μια επιβράβευση των προσπαθειών που γίνονται σε όλα τα επίπεδα, και ιδιαίτερα στο εμπορικό τμήμα της εταιρείας. Είναι πολύ σημαντικό ότι τα δύο κορυφαία brand names στον κλάδο τους ενώνουν τις δυνάμεις τους με μοναδικό στόχο τη διατήρηση της κορυφής σε όλα τα επίπεδα.

Με τη συμφωνία αυτή, από τη μία μεριά ο ΑΠΟΕΛ κάνει ένα τεράστιο βήμα μπροστά όσο αφορά την εμπορικότητα της φανέλας στο χώρο του Κυπριακού ποδοσφαίρου, και από την άλλη είμαστε σίγουροι ότι και η Abacus θα λάβει τα μέγιστα επικοινωνιακά οφέλη. Προσβλέπουμε σε μία μακρόχρονη συνεργασία και υποσχόμαστε από κοινού στον κόσμο της ομάδας πολλές ευχάριστες εκπλήξεις.»

Εκ μέρους της Abacus μίλησε επίσης ο κος Κωνσταντίνος Χιώτης (Διευθυντικό Στέλεχος της Abacus) που μαζί με τον κύριο Μιχάλη Γεωργίου διατέλεσαν στο παρελθόν ως μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας ΑΠΟΕΛ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΛΤΔ για αρκετά χρόνια.

Ο κος Κωνσταντίνος Χιώτης τόνισε την επιθυμία της Abacus να έρθει πιο κοντά στον υπέροχο κόσμο του ΑΠΟΕΛ. Συγκεκριμένα ανέφερε: “λόγο και της φύσης των δραστηριοτήτων μας, η Abacus δεν διεκδικεί εμπορικά οφέλη από αυτή τη συνεργασία. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι είμαστε αδιάφοροι για την μάζα του κόσμου του ΑΠΟΕΛ. Εκ του αντιθέτου, αποτελεί προτεραιότητα μας να έρθουμε κοντά στον κόσμο της ομάδας και το φίλαθλο κοινό της Κύπρο. Θέλουμε να τους διαφωτίσουμε για το ποιοι είμαστε, τους τομείς στους οποίους δραστηριοποιόμαστε, ευκαιρίες εργοδότησης όπως και τους τρόπους με τους οποίους θα στηρίξουμε το ΑΠΟΕΛ και κατ’ επέκταση τον Κυπριακό Αθλητισμό.

Σε πλαίσια αυτά, εγκαινιάζουμε σήμερα ειδική σελίδα, ιδικά αφιερωμένη στη συνεργασία της Abacus με το ΑΠΟΕΛ. Η σελίδα αυτή αποτελεί μέρος της υφιστάμενης πλούσιας σελίδας της εταιρείας (www.abacus.com.cy), την οποία καλούμε όλο τον φίλαθλο κόσμο να επισκεφτεί και να ενημερωθεί για την Abacus.

Στην ειδικά διαμορφωμένη σελίδα Abacus/apoel θα μπορούν οι φίλοι της ομάδας να ενημερώνονται για όλες τις κοινές δραστηριότητες της Abacus και του ΑΠΟΕΛ στα πλαίσια της συνεργασίας (πχ φιλανθρωπικές πρωτοβουλίες) . Η σελίδα θα συμπεριλαμβάνει επίσης τα ακόλουθα:

_________________
Ν Π Ο Χ


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Ιούλ 2009, 16:46 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 17 Μάιος 2005, 06:38
Δημοσιεύσεις: 5346
Τοποθεσία: Δυτικη
Sponsorship
Abacus’ community efforts also extend to sponsorships of sporting, cultural, and thought leadership activities through both financial and partnership support.

Abacus has always supported local sports and will continue doing so.

Sponsorship is all about passion, collaboration and commitment, that’s why it fits so nicely with the Abacus values.

But there are also important business reasons why sponsorship plays an important part in our company's marketing activities. Sponsorship is a great way to get people involved and engaged with our brand. It helps create a brand character and associations that generate true passion and emotion from our employees, partners and clients across the world. Our sponsorships allow us to connect with our stakeholders by sharing in their interests and passions.

It is with this concept in mind, that we have decided to become the Gold Sponsors of APOEL FC, the most prominent football club in Cyprus.

We are truly delighted to be entering into such an important relationship with a football club of the stature of APOEL FC and to have our logo adorn the team’s official jersey from the start of the 2009/10 season. We look forward to being closely aligned with the country’s top football club, an organisation that shares our values and is an exciting partner for Abacus.

_________________
ΜΟΝΟ ΑΠΟΕΛ


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Ιούλ 2009, 16:51 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 17 Ιούλ 2007, 16:48
Δημοσιεύσεις: 2355
in abacus we trust!
YES YES YES! οπως τα λενεεε ειναι! 8)

_________________
si vis pacem, para bellum! ★AU79★


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Ιούλ 2009, 18:33 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 04 Φεβ 2007, 12:35
Δημοσιεύσεις: 528
Τοποθεσία: Βόρεια
Ξέρουμεν κανέναο ποσό;

_________________
ΚΑΙ ΣΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΣΑΜΕ..ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΙΛΟΥΣΑΜΕ


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Ιούλ 2009, 19:08 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 15 Ιαν 2007, 02:32
Δημοσιεύσεις: 1470
επιτρεπεται ο πηλακουτας να εν ΑΠΟΕΛΙΣΤΑΣ και μαλιστα ο γιος του αρρωστος και να μην εχει εστω μια μικρή χορηγια και να εχει χορηγια στη χοχο με τα ΝΙΣΣΑΝ? ξερω το οτι παλια ηταν ο μεγας χορηγος μας αλλα τωρα που ο ανταγωνισμος εχει παει στα υψη ολοι οι ματσωμενοι που δοξα σοι ο θεος εχουμεν πολλους επρεπε να βοηθήσουν γιατι πολεμουμε με κυβερνηση....

ο πηλακουτας ειναι ενα τρανο παραδειγμα, σαν αυτον πολλοι


αμαν η mtn εν μεγας χορηγος και δινει 250 000 τοτε η αβακους πρεπει να εδωσε καπου 150 000-200 000...

_________________
Χοχο εισαι το κουνελι στο βιντεοκλιπ του Ρακιντζή


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Ιούλ 2009, 23:05 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 25 Ιούλ 2007, 20:51
Δημοσιεύσεις: 254
ta tileoptika tis ano pou tin ltv tha einai 1.000.000 euro. H diki mas symfonia nomizo itan 150.000 lires...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Ιούλ 2009, 08:05 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 04 Αύγ 2003, 20:27
Δημοσιεύσεις: 17466
Ο μεγαλητερος χορηγος της ΑΠΟΕΛΑΚΚΑΣ ειμαστε εμεις οι οπαδοι.
Μπροστα σε οσα δινουμε εμεις ειναι ψιχουλλα αυτα που δινουν οι......χορηγοι που στηννουν σαν τα πετειναρκα στες τηλεορασεις. :evil: :twisted: :evil: :twisted:

_________________
<Ο παππούς του Φόρουμ.>


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Αύγ 2009, 07:46 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 15 Ιαν 2007, 02:32
Δημοσιεύσεις: 1470
Ο τρελλός χορός των εκατομμυρίων
Αποστολή | Εκτύπωση | 09/08/2009 | Περιοδικό IN Business

Δισεκατομμύρια παίζονται στο γκαζόν των γηπέδων. Το ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο έχει οικονομικές δραστηριότητες της τάξης των €14,6 δις ετησίως, ενώ η UEFA χρυσώνει κάθε χρόνο τις ομάδες του Champions League με 600 τόσα εκ. ευρώ.
Τυφλωμένο από τη λάμψη του διεθνούς ποδοσφαίρου, το κυπριακό χρυσώνει το χάπι ή καλύτερα... την μπάλα, στην προσπάθειά του να αντλήσει έσοδα από ευεργέτες - χορηγούς, οπαδούς και ποικίλες ενέργειες μάρκετινγκ.
Άλλοτε οι ομάδες τα καταφέρνουν περισσότερο και άλλοτε λιγότερο, αν και σε γενικές γραμμές τα πάνε καλά. Αρκεί να αναφέρουμε πως ο καθένας από τους πέντε μεγάλους των κυπριακών ποδοσφαιρικών γηπέδων έπαιξε πέρσι με χορηγίες που προσέγγισαν ή και ξεπέρασαν το ένα εκατομμύριο ευρώ.
Και φέτος, παρά την κρίση, το ποδόσφαιρο θα «δουλέψει». Διεθνείς ερευνητές εκτιμούν πως οι κορυφαίοι, τουλάχιστον, σύλλογοι του κόσμου θα συνεχίσουν να αυξάνουν τα έσοδά τους, έστω και με μειωμένους ρυθμούς.
Αναδημοσιεύουμε από το τελευταίο τεύχος του οικονομικού περιοδικού «IN Business», μέρος της έρευνας του δημοσιογράφου Ανδρέα Κωστουρή, με θέμα «Επιχείρηση Ποδόσφαιρο», στο οποίο γίνεται αναφορά στους χορηγούς των πέντε μεγάλων ποδοσφαιρικών σωματείων της Κύπρου. Επίσης, η έρευνα εξηγεί τι ποσά και ποσοστά χορηγιών δίνονται σ’ αυτά, γιατί πληρώνουν οι χορηγοι και πώς «πληρώνονται».
Το περιοδικό καταπιάνεται επίσης με άλλα παρεμφερή θέματα, όπως:
*Πώς το μάρκετινγκ ενώνει... εις σάρκα μία ομάδες και χορηγούς
*Πόσα «παίζονται» στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο
*Γιατί ο πρόεδρος του ΚΟΑ θεωρεί πως οι κυπριακές ομάδες κάνουν κακή διαχείριση
*Γιατί τα γήπεδα με το ζόρι καταφέρνουν να τα βγάζουν πέρα
*Πώς θα διαμορφωθεί το ΓΣΠ στην προσπάθειά του να επιβιώσει
Hat-tricks εκατομμυρίων
Ποιοι οι χορηγοί του ΑΠΟΕΛ, της Ομόνοιας, της Ανόρθωσης, της ΑΕΛ και του Απόλλωνα. Τι ποσά και ποσοστά χορηγιών δίνουν και πώς το marketing ενώνει... εις σάρκα μία ομάδες, χορηγούς και οπαδούς.
Εκπρόσωποι των τμημάτων marketing των πέντε μεγάλων του κυπριακού ποδοσφαίρου, αλλά και χορηγοί, αποκαλύπτουν όσα θέλουμε να ξέρουμε!
Πόσα ερεθίσματα δέχεται κάποιος όταν βρίσκεται στο γήπεδο; Πόσο αποτελεσματικός χώρος επικοινωνίας είναι ένα στάδιο; Ποια ομάδα αξίζει να χορηγήσει κανείς, την τάδε, τη δείνα ή και τις δυο; Ποια οφέλη μπορεί να έχει μια εταιρεία, όταν καθίσταται χορηγός ομάδας και σε τι είδους χορηγία τη συμφέρει να προχωρήσει;
Με αυτά και πολλά άλλα ερωτήματα στην ατζέντα μας συναντήσαμε τους εκπροσώπους των τμημάτων Marketing των πέντε λαοφιλέστερων ομάδων του τόπου. Των «μεγάλων» του κυπριακού ποδοσφαίρου, που παίρνουν το μεγαλύτερο μέρος από την πίτα των χορηγιών στις οποίες προχωρούν οι εταιρείες, που θεωρούν τις ομάδες και τα γήπεδα έναν καλό χώρο επικοινωνίας.
Κρατάμε και μεταφέρουμε κάτι πολύ χαρακτηριστικό απ' όσα ακούσαμε στο πλαίσιο της έρευνάς μας και δεν είναι άλλο από την ακόλουθη επισήμανση του Μarketing manager του Απόλλωνα: «Ο αθλητισμός και ιδιαίτερα το ποδόσφαιρο απέκτησαν τεράστια δυναμική παγκοσμίως στο χώρο της επικοινωνίας και η Κύπρος δεν μπορούσε να μείνει εκτός. Δεν είναι τυχαίο, εξάλλου, που πρόσφατες έρευνες έδειξαν ότι επενδύονται, περίπου, 35 δις δολάρια ανά το παγκόσμιο σε χορηγίες στον αθλητισμό, ποσό το οποίο αντιστοιχεί στο 8% της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης».
Από αυτό και μόνο διαπιστώνουμε πόσο σημαντικό κομμάτι της επικοινωνίας είναι η διαφήμιση στον αθλητισμό. Γιατί ο αθλητισμός και ειδικά το ποδόσφαιρο έχει πολλούς φιλάθλους και κυρίως πιστούς.
Γιατί, λοιπόν, μια εταιρεία να γίνει χορηγός ομάδας; Τι κάνει ελκυστικό ένα τέτοιο πακέτο χορηγίας; Είναι απλώς ο κόσμος που πάει στο γήπεδο, αγαπά την ομάδα άρα και το χορηγό της, ή είναι κι άλλα όχι και τόσο φανερά πλεονεκτήματα;
Ο λόγος στους εκπροσώπους των τμημάτων Marketing του ΑΠΟΕΛ, της Ομόνοιας, της Ανόρθωσης, της ΑΕΛ και του Απόλλωνα.
*Σημ. Στο ρεπορτάζ αναφέρονται ποσά χορηγιών που έλαβαν κάποιες ομάδες για τη σεζόν 2008-09. Όπου αυτά απουσιάζουν, οφείλεται σε απόφαση των ομάδων να μην τα δημοσιοποιήσουν.

ΑΝΟΡΘΩΣΗ: Χορηγίες 2008-09: €900.000
«Πρέπει να βγούμε από τα κυπριακά όρια και να αναζητήσουμε χορηγούς από γειτονικές χώρες»
Η Ανόρθωση ξεχωρίζει και διακρίνεται τα τελευταία χρόνια στον τομέα του marketing. Αυτό οφείλεται, κυρίως, στη στενή συνεργασία της με τον όμιλο Quality και στα επαγγελματικά πλαίσια που διέπουν την ενασχόλησή της με τον τομέα.
Από το Τμήμα Μarketing της ομάδας αναφέρουν πως ο φετινός προϋπολογισμός καλύφθηκε σε ποσοστό 20% από χορηγίες. Είναι ασφαλώς μια πολύ καλή συγκομιδή χορηγιών, η οποία οφείλεται και στις μεγάλες επιτυχίες που είχε με τη συμμετοχή της στο Champions League.
«Στην πορεία προέκυψαν κάποια επιπρόσθετα έξοδα, τα οποία προκάλεσαν πτώση του ποσοστού. Σε μια συνηθισμένη χρονιά, πάντως, οι χορηγίες δεν καλύπτουν περισσότερο από το 15% του προϋπολογισμού της ομάδας», δηλώνει ο Ανδρέας Θεμιστοκλέους, λειτουργός Μarketing της ομάδας. Συμπληρώνει πως η εξεύρεση χορηγών γίνεται με μεγάλη δυσκολία, λόγω της παλιάς νοοτροπίας που κάνει μια αθλητική χορηγία να μοιάζει με ελεημοσύνη ή απλώς να αποτελεί... πεταμένα λεφτά.
Η Ανόρθωση, μετά τη συνεργασία της με τον όμιλο Quality, έχει κάνει μεγάλα και σημαντικά βήματα στον τομέα του marketing τα τελευταία χρόνια. «Όπως και ο όμιλος εταιρειών Quality, δίνουμε πολύ μεγάλη σημασία στην εξυπηρέτηση των πελατών - χορηγών και στις διαπροσωπικές επαφές, προσπαθώντας πάντα να μεγιστοποιούμε τα οφέλη των αμφίδρομων καλών σχέσεων», εξηγεί ο ίδιος. Και προσθέτει: «Απαίτηση δική μας είναι οι χορηγοί να έχουν άμεσο και έμμεσο όφελος από τη συνεργασία με την ομάδα μας. Επιπρόσθετα, επενδύσαμε στο ανθρώπινο δυναμικό που ασχολείται με το αντικείμενο, με σκοπό την υψηλή εξειδίκευση και την καλύτερη αποτελεσματικότητα».
Το Αθλητικό Τμήμα που χειρίζεται όλα τα θέματα της ομάδας αποτελείται από ειδικούς στο marketing, στην αθλητική διοίκηση, στο λιανικό εμπόριο και στις δημόσιες σχέσεις. Σε συνεργασία με την επικοινωνιακή ομάδα του σωματείου έχουν διαχωριστεί τα καθήκοντα όλων των ειδικών, ούτως ώστε να λειτουργούν εκεί όπου αποδίδουν και γνωρίζουν καλύτερα.
«Σε καμιά περίπτωση δεν διεκδικούμε δάφνες πρωτοτυπίας ή πλεονεκτήματος έναντι άλλων ομάδων, αλλά θέλουμε να πιστεύουμε ότι έχουμε βρει μια πολύ καλή συνταγή επιτυχίας», εκτιμά ο Ανδρέας Θεμιστοκλέους.
Στην Ανόρθωση πιστεύουν πως κάθε επιτυχημένο μοντέλο δουλειάς θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη από τρίτους που επιθυμούν να επιτύχουν στο χώρο. «Έτσι και εμείς, ενδεχομένως θα πρέπει να κοιτάξουμε στο εξωτερικό και να αξιοποιήσουμε τεχνικές και μεθόδους που έχουν καλά αποτελέσματα στο συγκεκριμένο χώρο», αναφέρει ο εκπρόσωπος της Ανόρθωσης.
Θα πρέπει, προσθέτει, να βγούμε από τα στενά κυπριακά όρια και τη μικρή μας αγορά, βρίσκοντας τρόπους να προσελκύσουμε χορηγούς από γειτονικές χώρες. «Εάν το εμπόριο και ο τουρισμός της Κύπρου και των γειτονικών χωρών είναι σε τόσο καλό επίπεδο, δεν βλέπουμε το λόγο γιατί να μην μπορούμε να αναπτύξουμε χορηγικούς δεσμούς».
ΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ
Η Ανόρθωση έχει έξι κατηγορίες χορηγών, στις οποίες κατατάσσονται αναλόγως του ύψους και του είδους της χορηγίας. Ο χορηγίες για την επίσημη εμφάνιση της ομάδας είναι οι πιο ακριβές, ακολουθούν οι χορηγίες platinum και gold, καθώς και οι υποστηρικτές της ομάδας. Σημαντική είναι και η χορηγία του αθλητικού υλικού της Ανόρθωσης από την Puma, η οποία προσφέρει αθλητικά είδη, την επίσημη στολή της ομάδας, τις στολές για τις προπονήσεις, μπάλες και ό,τι άλλο έχει σχέση με την αγωνιστική προετοιμασία. Χορηγός επικοινωνίας της Ανόρθωσης είναι η LTV.
Επίσημης Εμφάνισης
Quality Group, MTN, Floralink, CYFAST, SAPO, Pokka Ford
Platinum
Φάνος Ν. Επιφανίου, CUCCINA & CUCCINA, EKA Group
Gold
DOMUS, ΚΥΠΡΗΣ & ΓΕΡΑΝΗΣ, Π. ΔΑΥΙΔ, Fysair-Haier, BABBINGTON CROFT ASSOCIATES
Supporters
ΞΕΝΗΣ ΤΟΥΜΑΖΟΣ & ΥΙΟΙ ΛΤΔ, Α/ΦΟΙ ΛΑΝΙΤΗΣ, CYTA, PRIMETEL, JERMINO (Samsung), FOTIOU CONTRACTORS, Α/ΦΟΙ ΜΑΤΘΑΙΟΥ, ΤΥΡΙΜΟΣ ΛΤΔ, HILCOM Constructions, ALDECOR, P.CHARALAMBOUS Aluminium, EVANGELOU Technical, C. NIKOLA, KYRIAKOS ANTONIOU Limniotis, Δ. ΜΙΧΑΗΛ κατασκευαί, ΕΦ.ΧΡΥ.ΣΩ, FPM Constructions

ΑΠΟΕΛ : Χορηγίες Επίσημης Εμφάνισης 2008-09: €600.000
«Οι τιμές για να εξασφαλίσει κάποιος χώρο στην επίσημη εμφάνιση του ΑΠΟΕΛ, κυμαίνονται από 50.000 μέχρι 300.000 ευρώ»
O Φοίβος Παπαδόπουλος, Μarketing manager του ΑΠΟΕΛ, με χρόνια εμπειρίας στο χώρο της επικοινωνίας μέσα από την εργασία του σε διαφημιστικά γραφεία, αναφέρει πως η εξασφάλιση χορηγών για τον ΑΠΟΕΛ μοιάζει με κάθε άλλη επαγγελματική δραστηριότητα του τομέα της διαφήμισης. «Υπάρχουν, βέβαια, διάφορα χορηγικά πακέτα, με το καθένα να έχει τη δική του τιμή, αλλά και τα δικά του ωφελήματα», αναφέρει, συμπληρώνοντας πως το ποσοστό του προϋπολογισμού που καλύπτεται από τις χορηγίες της στολής και μόνο φτάνει το 15%. Υπάρχουν, επίσης, χορηγοί που εμφανίζονται στο banner της δημοσιογραφικής διάσκεψης μετά από κάθε εντός έδρας αγώνα, αλλά και υποστηρικτές της ομάδας.
Ο κ. Παπαδόπουλος εξηγεί πως το marketing μιας ομάδας δεν περιορίζεται στην εξασφάλιση των χορηγών, αλλά περιλαμβάνει πολλές άλλες δραστηριότητες, που υποστηρίζουν το όνομά της ως brand σε μια αγορά. «Το marketing επεκτείνεται και σε άλλους συναφείς τομείς, οι οποίοι πρέπει να λαμβάνονται υπόψη και να ενσωματώνονται στον προγραμματισμό και γενικότερα στις προσπάθειες marketing. Θέματα όπως η εξυπηρέτηση πελατών, οι δημόσιες σχέσεις, το branding και οι εσωτερικές δημόσιες σχέσεις διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο και είναι μόνο μερικά απ' όλα όσα καλλιεργούνται διαρκώς», επισημαίνει ο ίδιος.
Ο ΑΠΟΕΛ φαίνεται να σκέφτεται μακριά και να αντιμετωπίζει σφαιρικά το θέμα του marketing, το οποίο είναι άμεσα συνδεδεμένο με την προσέλευση του κόσμου στα γήπεδα. Κι αν αυτή δεν είναι ικανοποιητική, σε μεγάλο βαθμό ευθύνεται και η βία, η οποία πρέπει για έναν ακόμα λόγο να αντιμετωπιστεί. «Μας απασχολεί πολύ το θέμα της βίας στα γήπεδα. Εάν καταφέρουμε να το λύσουμε, θα αισθανόμαστε όλες οι ομάδες πιο καλά και θα δούμε διαφορά στη χαμηλή προσέλευση του κόσμου στα γήπεδα, για την οποία δεν ευθύνεται, βεβαίως, μόνο η βία, αλλά συμβάλλει σημαντικά. Πρέπει να καταφέρουμε να ξανακάνουμε τους ποδοσφαιρικούς αγώνες μια γιορτή, τόσο για την παρέα και τους φίλους όσο και για την οικογένεια».
ΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ
Οι τιμές για να εξασφαλίσει κάποιος χώρο στην επίσημη εμφάνιση (στολή) του ΑΠΟΕΛ κυμαίνονται από 50.000 μέχρι 300.000 ευρώ. Η Lotto είναι χορηγός του αθλητικού υλικού της ομάδας, έχοντας ταυτόχρονα παρόμοια συνεργασία με άλλες δυο από τις πέντε λαοφιλέστερες ομάδες της Κύπρου.
Επίσημης Εμφάνισης
MTN, JEEP, CYFAST, GCC Computers Ltd, GRETING DEVELOPERS
Βanner Αίθουσας Τύπου
LTV, Netquest, KPMG, Petrolina, NAUTILUS, ISOSTAR, VITTEL, See you Travel, APOEL VISA, APOEL INSURANCE

ΟΜΟΝΟΙΑ: Χορηγίες 2008-09: €1. 500. 000
«Ποσοστό 35% των εσόδων του σωματείου προέρχεται από χορηγίες και τηλεοπτικά δικαιώματα»
Ποσοστό 35% των εσόδων του σωματείου προέρχεται από χορηγίες και τηλεοπτικά δικαιώματα, όπως εξηγεί ο Χριστόδουλος Κουντούρης, υπεύθυνος για θέματα marketing στην Χομόνοια.
Για να εξασφαλιστούν μεγάλα πακέτα χορηγιών, λέει, χρειάζεται στενή παρακολούθηση της ποδοσφαιρικής αγοράς: «Εντοπίζονται και προσεγγίζονται οι διάφορες εταιρείες, που με τον έναν ή τον άλλον τρόπο επιδεικνύουν ενδιαφέρον για την ποδοσφαιρική και αθλητική βιομηχανία».
Γιατί, όμως, μια εταιρεία να επιλέξει να χορηγήσει την Χομόνοια; Ο κ. Κουντούρης αναφέρει δυο βασικούς λόγους: «Ένας χορηγός της Ομόνοιας αυξάνει κατακόρυφα την αναγνωρισιμότητα του ονόματός του στην αγορά, λόγω της έκθεσης στην οποία αυτό τυγχάνει, αφού σχεδόν καθημερινά η Χομόνοια είναι ανάμεσα στα πρώτα θέματα των έντυπων και ηλεκτρονικών Μέσων. Επίσης, είναι πρωτόγνωρη η αφοσίωση του κόσμου της Ομόνοιας και η στήριξη σ' αυτούς που μας στηρίζουν».
Στόχος των ανθρώπων που ασχολούνται με το marketing στην Χομόνοια είναι να φτάσουν στα επίπεδα μεγάλων ομάδων του εξωτερικού. Βασικός άξονας λειτουργίας του τμήματος Μarketing είναι η μεγαλύτερη δυνατή ικανοποίηση των χορηγών και του κόσμου, που τους στηρίζει. Αυτό επιτυγχάνεται, σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της ομάδας, μέσα από μια σειρά ενεργειών. Τέτοιες είναι η έκδοση κάρτας μέλους, οι εκπτώσεις για όλους τους κατόχους εισιτηρίων διαρκείας σε προϊόντα των χορηγών και όχι μόνο, κληρώσεις σε εντός έδρας παιγνίδια και τηλεοπτική ευχαριστήρια διαφήμιση προς τους χορηγούς.
Με την ευκαιρία που του δίδεται, ο Χριστόφορος Κουντούρης θίγει και το θέμα της βίας, το οποίο ασφαλώς και δεν είναι άσχετο με τον τομέα του: «Θεωρούμε χρέος μας πάνω απ' όλα να δημιουργήσουμε σωστούς και υγιείς φιλάθλους. Έχουμε να λέμε με περηφάνια ότι είμαστε από τα λίγα, αν όχι το μόνο σωματείο, που έχουμε αναλάβει μια τεράστια καμπάνια κατά της βίας και υπέρ του ευ αγωνίζεσθαι. Είμαστε σε επικοινωνία με τους οργανωμένους οπαδούς, δημιουργώντας ομάδα περιφρούρησης της Ομόνοιας, η οποία απαρτίζεται από φιλάθλους μας οι οποίοι έχουν επωμιστεί το καθήκον της πάταξης των κρουσμάτων παραβατικής συμπεριφοράς».
ΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ
Οι χορηγοί της Ομόνοιας ανέρχονται στους 24 και χωρίζονται σε πέντε κατηγορίες, πέραν του χορηγού αθλητικού υλικού που είναι η Lotto και του χορηγού επικοινωνίας που είναι η LTV. Οι κατηγορίες privilege, executive και premium αφορούν χορηγίες για την επίσημη εμφάνιση της Ομόνοιας, ενώ οι υπόλοιποι χορηγοί είναι υποστηρικτές της ομάδας.
Privilege
Ocean Tankers
Executive
Hassapis Land Developers
Premium
Cytamobile Vodafone, Cucina & Cucina, Loel, Pokka, Rotos Developers
Corporate
Impophar, Inlander Developers, PrimeTel, Maouris Oikoset, Petrolina, New Marathon, Renault, Nissan
Supporters
KONE Elevators, Podium, Paraikas, Paralimnitiko, Υπηρεσία Καταλόγου 11833, Teleconnect, Octavodia Web Solutions

ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ: Χορηγίες 2008-09: €950.000
«Η Columbia Shipmanagement είναι εδώ και 23 χρόνια ο Μέγας Χορηγός της στολής του Απόλλωνα. Η μεγάλη διάρκεια της συνεργασίας ίσως να αποτελεί παγκόσμιο φαινόμενο»

Ο Απόλλωνας, όπως αναφέρει ο Ευθύμιος Αγαθοκλέους, Μarketing manager της εταιρείας Απόλλων Ποδόσφαιρο Λτδ, έχει εδώ και χρόνια τμήμα marketing για εξασφάλιση οικονομικών πόρων.
«Για την προσέγγιση χορηγών για τις στολές της ομάδας αλλά και για μία ολοκληρωμένη σειρά παρεχομένων υπηρεσιών, ο Απόλλωνας εκδίδει κάθε χρόνο ένα έντυπο, την Πρόταση Χορηγίας. Αυτή η πρόταση αποτελεί ένα χρήσιμο εργαλείο για όλες τις εταιρείες που επιθυμούν να προβάλουν και να διαφημίσουν στην αγορά μέσω της ποδοσφαιρικής μας ομάδας», δηλώνει κ. Αγαθοκλέους. Η Πρόταση Χορηγίας παρουσιάζεται σε ειδική εκδήλωση μετά το τέλος κάθε ποδοσφαιρικής χρονιάς. Κατά τη φετινή περίοδο, οι χορηγίες καλύπτουν, περίπου, το 40% του προϋπολογισμού της ομάδας. Όσον αφορά στα περιθώρια βελτίωσης του ποσοστού, ο Ευθύμιος Αγαθοκλέους αναφέρει: «Θα γίνονταν πολύ περισσότερα, αν η ποδοσφαιρική ομάδα είχε μεγαλύτερη σταθερότητα διαχρονικά και ιδιόκτητο γήπεδο. Εμείς δημιουργήσαμε την υποδομή, ούτως ώστε να υπάρχουν τα εχέγγυα της απόλυτης επιτυχίας, όταν θα επιτευχθούν οι δύο προαναφερόμενοι στόχοι».
Η τιμολογιακή πολιτική χρέωσης των χορηγών του Απόλλωνα διαφέρει ανά αγωνιστική περίοδο, εφόσον τα δεδομένα της κάθε εποχής δεν είναι τα ίδια.
«Ο Απόλλωνας θεωρείται τυχερός, που έχει ως Μέγα Χορηγό της στολής από το 1986 τη Columbia Shipmanagement. Πρόκειται για μία συνεργασία που η διάρκειά της ίσως να αποτελεί παγκόσμιο φαινόμενο», δηλώνει με φανερή εκτίμηση προς το χορηγό ο Ευθύμιος Αγαθοκλέους.
ΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ
Ο Απόλλωνας, πέραν των χορηγών στην επίσημή του εμφάνιση, έχει κι άλλους χορηγούς για τα εισιτήρια διαρκείας της ομάδας αλλά και υποστηρικτές. Ακόμη, έχει ως προμηθευτή νερού το Splash Water και ως επίσημο ταξιδιωτικό πράκτορα το Honeywell Travel. Χορηγός του αθλητικού υλικού της ομάδας είναι η εταιρεία Lotto.
Όσον αφορά στο κόστος των χορηγιών, οι τιμές για το 2008-09 κυμάνθηκαν γύρω στα 50.000 ευρώ. Με αυτή την τιμή παρέχονται πέραν των 40 τρόπων προβολής του χορηγού.
Μέγας Χορηγός Επίσημης Εμφάνισης
Columbia Shipmanagement
Μεγάλοι Χορηγοί Επίσημης Εμφάνισης
CYTA, SISAMOS, Pokka, Singular Logic, CYPRINT
Χορηγοί
Compass Developers, NTV, Πετρολίνα
Supporters
Andys Motors, Gatorade, Συνεργατικό Ταμιευτήριο Λεμεσού, Blue Oven, Aristos office services, Photo Stern, TOYO TYRES, MITSUBISHI
Επίσημος Χορηγός Εισιτηρίων Διαρκείας
First choice courier services
Χορηγοί Εισιτηρίων Διαρκείας
MANDALOUN restaurant, PIZZA EXPRESS, Climaco, Telestore, L.A. KARTOUDES, KRYSTALO 3D CREATIONS

ΑΕΛ : Χορηγίες 2008-09: €800.000
«Η ΑΕΛ ξεχωρίζει λόγω του ότι οι σχέσεις των φιλάθλων με την ομάδα είναι πολύ στενές και η στήριξη επίσης πολύ μεγάλη»
Η ΑΕΛ καλύπτει σημαντικό μέρος του προϋπολογισμού της μέσα από ενέργειες marketing. Το ποσό αυτό για τη σεζόν 2008-09 ανήλθε σε 800.000 ευρώ.
Ό Ανδρέας Τσιντάς, Μarketing manager της ΑΕΛ, εξηγεί πως κατά τη διάρκεια του προγραμματισμού και πριν από κάθε αγωνιστική περίοδο, το Τμήμα Μarketing δημιουργεί το πλάνο χορηγίας. Σ' αυτό παρουσιάζονται όλα τα πακέτα προβολής και διαφήμισης, καθορισμένα ανάλογα με τις ανάγκες και τα χαρακτηριστικά της κάθε κατηγορίας πιθανών εταιρειών. Ακολούθως, το τμήμα αναλαμβάνει την προσέγγιση των χορηγών, στους οποίους παρουσιάζονται όλα τα πλεονεκτήματα που θα αποκομίσουν με τη χορηγία τους στην ομάδα.
«Στην Κύπρο τα έσοδα των σωματείων από τις χορηγίες καλύπτουν στην καλύτερη περίπτωση το 25% με 28% του προϋπολογισμού. Όπως είναι κατανοητό, τα σωματεία συναντούν απίστευτες δυσκολίες στην κάλυψη του υπόλοιπου προϋπολογισμού και εκεί είναι που αν διάφοροι τρίτοι δεν βοηθήσουν, οι οικονομικές 'τρύπες' δημιουργούν μεγάλα προβλήματα», αναφέρει ο Αντρέας Τσιντάς.
Σημαντικό παράγοντα για πετυχημένο marketing αποτελεί και η στήριξη της ομάδας από τους οπαδούς της. Ο marketing manager της ΑΕΛ δηλώνει ικανοποιημένος: «Αυτό που κάνει την ΑΕΛ να ξεχωρίζει σε θέματα marketing, είναι το ότι οι σχέσεις των φιλάθλων με την ομάδα είναι πολύ στενές και η στήριξη επίσης πολύ μεγάλη. Με λίγα λόγια, οι υποσχέσεις που έχει δώσει η διοίκηση μεταφράζονται σε έργα και η εμπιστοσύνη του κόσμου έχει δυναμώσει πάρα πολύ».
ΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ
Η ΑΕΛ διαθέτει χορηγούς στην επίσημη εμφάνιση της ομάδας. Χορηγός αθλητικού υλικού είναι η Mass και διάφοροι άλλοι χορηγοί υποστηρίζουν το σωματείο.
Επίσημης Εμφάνισης
Συνεργατικό Ταμιευτήριο Λεμεσού, Pokka, CYFAST, LOEL, Quality Group, NTV
Χορηγοί
Pandomus, Aristo Developers, Consot Developers, Powerade, Aristos office services, Four Seasons Hotel, Tάκης Χαραλάμπους, Πετρολίνα, Παραδεισιώτης, Μαγειρείο Ταβερνάκι, Carrera Cars

ΧΟΡΗΓΟΙ: Γιατί πληρώνουμε, πώς «πληρωνόμαστε»
Τι είναι αυτό που κάνει τις εταιρείες να θέλουν να χορηγούν το ποδόσφαιρο; Η αγάπη για το άθλημα, για την ομάδα ή το δικό τους επικοινωνιακό καλό;
Η εταιρεία PC Splash water, επίσημη εισαγωγέας του καφέ Pokka, έχει παρουσία ως χορηγός σε πολλές ομάδες της Κύπρου, ενώ από τη σεζόν 2009-10 θα είναι και χορηγός του Ολυμπιακού Πειραιώς. Ο marketing manager Κωνσταντίνος Ζένιος αναφέρει πως πέραν της αγάπης για το άθλημα, οι χορηγίες γίνονται γιατί το ποδόσφαιρο είναι ένα φοβερό μέσο επικοινωνίας των προϊόντων. Δεν διστάζει να δηλώσει, μάλιστα, πως οι παροχές των ελλαδικών σωματείων προς τους χορηγούς τους είναι πολύ μεγαλύτερες από εκείνες που προσφέρουν τα κυπριακά, συμπληρώνοντας πως η παρουσία της εταιρείας θα γίνεται κάθε χρόνο πιο έντονη στο κυπριακό ποδόσφαιρο.
Ο γενικός διευθυντής της 4MOTION Automotive, αντιπροσώπου εταιρείας των αυτοκινήτων Jeep, Κυριάκος Ζηντίλης, ανέφερε πως η μεγάλη κρίση των εισαγωγέων αυτοκινήτων στην Κύπρο οδήγησε την εταιρεία να σμικρύνει την παρουσία της σε επίπεδο χορηγίας στο ποδόσφαιρο. Δηλώνει, ωστόσο, πως ο στόχος που τέθηκε για δυναμικό μπάσιμο στην κυπριακή αγορά επετεύχθη και αυτό χάρη στο πάθος των φιλάθλων, που αγκαλιάζουν τους χορηγούς της ομάδας τους.
Η Singular Logic, διά του διευθύνοντος συμβούλου της Τρύφωνα Παπάζογλου, εξηγεί πως η φιλοσοφία για παροχή χορηγίας σε ομάδα του κυπριακού πρωταθλήματος είναι αποτέλεσμα της αγάπης για το άθλημα, την ομάδα αλλά και της άποψης πως το επικοινωνιακό πεδίο του ποδοσφαίρου είναι εκπληκτικό. «Έχουμε παρατηρήσει φοβερά αποτελέσματα στο branding», μας είπε χαρακτηριστικά.

_________________
Χοχο εισαι το κουνελι στο βιντεοκλιπ του Ρακιντζή


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Αύγ 2009, 11:48 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 11 Αύγ 2007, 20:28
Δημοσιεύσεις: 14910
Τοποθεσία: ....
den 8a efefke i MTN pou xorigos mas kai 8a pigenne stin anwmali?

_________________
ΑΠΟΕΛ


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Αύγ 2009, 12:11 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 15 Ιαν 2007, 02:32
Δημοσιεύσεις: 1470
εκλεισε για ακομα 3 χρονια 250 000 τη χρονια

_________________
Χοχο εισαι το κουνελι στο βιντεοκλιπ του Ρακιντζή


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Αύγ 2009, 12:14 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 03 Οκτ 2006, 13:57
Δημοσιεύσεις: 1861
Τοποθεσία: Στο Νοτιοανατολικοτερο νησι της Ελλαδας...
Υποστηρίζει το ΑΠΟΕΛ η bwin

Σε δημοσιογραφική διάσκεψη που πραγματοποιήθηκε το πρωί της Δευτέρας(10/8) επισημοποιήθηκε η συνεργασία του ΑΠΟΕΛ με τη bwin. Η συνεργασία των δύο πλευρών θα έχει διάρκεια ενός χρόνου και θα αφορά μόνο το ποδοσφαιρικό τμήμα. Στη συμφωνία υπάρχει προκαθορισμένο ποσό, αλλά ανάλογα και με τα χρήματα που θα παιχτούν θα έχει το ανάλογο κέρδος το ΑΠΟΕΛ.

Στην ομιλία του ο υπεύθυνος μάρκεντινγκ του ΑΠΟΕΛ, Φοίβος Παπαδόπουλος, δήλωσε ικανοποιημένος από την επίτευξη της συμφωνίας με την υπ’ αριθμό ένα online εταιρεία στοιχημάτων παγκοσμίως. «Η bwin αγκαλιάζει τον αθλητισμό και γι’ αυτό για εμάς είναι μεγάλη τιμή η συνεργασία μαζί της», σημείωσε ο κ. Παπαδόπουλος.

Από την πλευρά του ο Γενικός Διευθυντής της bwin, Βασίλης Κούννου είπε: «Η πρόθεσή μας για συνεργασία με το ΑΠΟΕΛ, ενδυναμώθηκε πέρσι με την κατάκτηση του πρωταθλήματος, αλλά και από την πρόσφατη επιτυχία στην Ευρώπη με τη δεδομένη παρουσία στους ομίλους του Γιουρόπα Λιγκ και πιθανόν του Τσάμπιονς Λιγκ».

Στη συνέχεια ο κ. Κούννου επεσήμανε: «Η ομάδα του ΑΠΟΕΛ απέδειξε ότι έχει όλα τα στοιχεία που χρειάζεται μια ομάδα να πρωταγωνιστεί στην Ευρώπη, κάτι που την παραλληλίζει με την bwin στον επιχειρηματικό τομέα».

_________________
...ΑΠΟΕΛ...Ένα ταξίδι που ποτέ δεν τελειώνει...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Αύγ 2009, 12:36 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 25 Ιαν 2006, 09:37
Δημοσιεύσεις: 312
LLEIDA** έγραψε:
Υποστηρίζει το ΑΠΟΕΛ η bwin

Σε δημοσιογραφική διάσκεψη που πραγματοποιήθηκε το πρωί της Δευτέρας(10/8) επισημοποιήθηκε η συνεργασία του ΑΠΟΕΛ με τη bwin. Η συνεργασία των δύο πλευρών θα έχει διάρκεια ενός χρόνου και θα αφορά μόνο το ποδοσφαιρικό τμήμα. Στη συμφωνία υπάρχει προκαθορισμένο ποσό, αλλά ανάλογα και με τα χρήματα που θα παιχτούν θα έχει το ανάλογο κέρδος το ΑΠΟΕΛ.

Στην ομιλία του ο υπεύθυνος μάρκεντινγκ του ΑΠΟΕΛ, Φοίβος Παπαδόπουλος, δήλωσε ικανοποιημένος από την επίτευξη της συμφωνίας με την υπ’ αριθμό ένα online εταιρεία στοιχημάτων παγκοσμίως. «Η bwin αγκαλιάζει τον αθλητισμό και γι’ αυτό για εμάς είναι μεγάλη τιμή η συνεργασία μαζί της», σημείωσε ο κ. Παπαδόπουλος.

Από την πλευρά του ο Γενικός Διευθυντής της bwin, Βασίλης Κούννου είπε: «Η πρόθεσή μας για συνεργασία με το ΑΠΟΕΛ, ενδυναμώθηκε πέρσι με την κατάκτηση του πρωταθλήματος, αλλά και από την πρόσφατη επιτυχία στην Ευρώπη με τη δεδομένη παρουσία στους ομίλους του Γιουρόπα Λιγκ και πιθανόν του Τσάμπιονς Λιγκ».

Στη συνέχεια ο κ. Κούννου επεσήμανε: «Η ομάδα του ΑΠΟΕΛ απέδειξε ότι έχει όλα τα στοιχεία που χρειάζεται μια ομάδα να πρωταγωνιστεί στην Ευρώπη, κάτι που την παραλληλίζει με την bwin στον επιχειρηματικό τομέα».


εν διευκρινίζουν όμως τι χορηγος θα είναι π.χ επίσημος, gold κ.τ.λ :roll:

_________________
ΑΠΟΕΛ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Αύγ 2009, 16:51 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 04 Αύγ 2003, 20:27
Δημοσιεύσεις: 17466
Τι σημμασια εχει αν λεγετε επισημος,χρυσος για αλλου ειδους χορηγος;
Τα Ευρουθκια να ππεφτουν τζιε τα αλλα ουλλα εν φιλολογιες,συμφωνατε για διαφωνατε; :arrow:

_________________
<Ο παππούς του Φόρουμ.>


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Αύγ 2009, 16:59 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 03 Οκτ 2006, 13:57
Δημοσιεύσεις: 1861
Τοποθεσία: Στο Νοτιοανατολικοτερο νησι της Ελλαδας...
sfik έγραψε:
Τι σημμασια εχει αν λεγετε επισημος,χρυσος για αλλου ειδους χορηγος;
Τα Ευρουθκια να ππεφτουν τζιε τα αλλα ουλλα εν φιλολογιες,συμφωνατε για διαφωνατε; :arrow:


Ακριβως και αρχισαν σιγα σιγα να πεφτουν!

_________________
...ΑΠΟΕΛ...Ένα ταξίδι που ποτέ δεν τελειώνει...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Αύγ 2009, 17:40 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 20 Ιουν 2006, 08:12
Δημοσιεύσεις: 3072
Τοποθεσία: Στο Μεγαλύτερο Ελληνικό Νησί
LLEIDA** έγραψε:
sfik έγραψε:
Τι σημμασια εχει αν λεγετε επισημος,χρυσος για αλλου ειδους χορηγος;
Τα Ευρουθκια να ππεφτουν τζιε τα αλλα ουλλα εν φιλολογιες,συμφωνατε για διαφωνατε; :arrow:


Ακριβως και αρχισαν σιγα σιγα να πεφτουν!


τα κέρδη της ευρωπαικής πορείας. πουσαι να μπούμε ομίλους τσάμπιονς λίνκ να δείτε χορηγούς που θα βρεθούν !!

_________________
ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΑΠΟΕΛ <----> ΜΙΑ ΣΗΜΑΙΑ ΕΛΛΑΣ


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 89 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Yahoo [Bot] και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Hosted & Maintenained by Valicom Net.

VCC - Valicom Cyprus Cloud

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com